Продавець ТОВ Агрофон розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
36 відгуків
АГРОФОН надійний партнер якісного насіння та добрив
+380 (50) 342-10-71
+380 (98) 322-10-71

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні клієнти! Настійно рекомендуємо Вам перевіряти товар при отриманні на відділенні «Нової пошти», не підписуючи квитанції про отримання до повної перевірки товару. Правила перевірки товару 1. Якщо це посівний матеріал Ви не маєте право розкрити мішок для перевірки калібрування і якості доопрацювання насіння. До кожної партії (на вимогу) надається сертифікат із зазначенням всіх параметрів. 2. Якщо це засоби захисту або добрива - перевірте цілісність упаковки, відсутність патьоків на каністрі. 3. Обов'язково переконайтеся, що назва і кількість товарів відповідають Ваше замовлення. Що стосується розбіжності даних - просимо відразу зв'язатися з менеджером по телефону (067) 554-26-22 або (095) 352-68-22. Важливо! Уважно перевірити ВЕСЬ товар при отриманні. Поставивши підпис і пішовши з відділення компанії вантажоперевізника або точки видачі, Ви відразу погоджуєтеся з тим, що товар повністю влаштовує за всіма параметрами. «Агрофон» відправляє тільки цілісний і неушкоджений товар. Якщо Ви виявили пошкодження упаковки товару, недостатня вага мішка - негайно пишіть заяву на відділенні перевізника. Тільки перевізник компенсує шкоду, заподіяну товару під час транспортування. Що потрібно робити якщо товар пошкоджений? А. У співробітника Нової Пошти або іншої транспортної компанії взяти бланк і оформити претензію; Б. Важливо максимально чітко вказати причину, характер пошкоджень; В. Вантаж не приймати і нічого не оплачувати; Г. Вказати вартість компенсації; Д. Претензію доповнити фотографіями при наявності можливості. «Агрофон» не компенсує вартість товару пошкодженого кур'єрською службою, але наші логісти завжди готові Вам допомогти в складанні претензії «Нової поштою». Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки, повернути товар придбані в інтернет-магазині «Агрофон» за умови виконання всіх норм передбачених Законом. Умови обміну / повернення товару належної якості Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner